Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 11 września 2017

Monochromatycznie z sercem...

Witajcie!
Prace monochromatyczne nie są moją mocną stroną, próbuję więc ją wzmocnić i dzisiaj mam dla Was kolejną kartkę ślubną w bieli z dodatkami w kolorze złota, którą przygotowałam dla Skarbnicy Pomysłów...
:)
 Kartka jest mocno warstwowa - spodobała mi się bardzo taka forma i myślę, że częściej będę ją stosować...
Do zrobienia tej kartki użyłam białego papieru wizytówkowego oraz bardzo wdzięcznego papieru z delikatnymi kwiatuszkami z kolekcji Breath of Spring od AltairArt. Dodałam trochę tiulu, tekturki SnipArt, kwiaty - gotowe i drobniutkie ręcznie robione z brokatowych papierów...
Lekkości dodają delikatne motylki ze stempli...
:)




Pozdrawiam!
:)

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)