Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 11 września 2017

Basik's New Adventure - kartka dla ScrapBerry's

Cześć!
 Dzisiaj mam dla Was kartkę dla małego chłopca. Do jej zrobienia, użyłam kolekcji Basik's New Adventure - papierów, stempli i wstążki. Stempel pokolorowałam kredkami akwarelowymi. Dodałam trybiki i ramkę z trybikami, którą wycięłam z papieru "Find Your Way" z kolekcji "Adventure Awaits". Dodałam też pół perełki i małe, lśniące dodatki...

Hello!
Today I have for you a card for a little boy. To make this card I used a Basik's New Adventure collection - papers, stamp and a ribbon. I colored the stamp with watercolour crayons. I added gears and a freame with gears which I cut out of "Find Your Way" paper from the "Adventure Awaits" collection. Also I added half pearls and litte shiny stickers.




Kartkę zgłaszam na:
I submit my card for:

- Wyzwanie #2 w Scrapsonic - "...z wykrojnika"

- Wyzwanie #12 w Sklepik Gosi - "Urodzinowo"


Pozdrawiam
Greet
:)

6 komentarzy:

  1. Śliczna, dziecięca :) Pilot pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten łobuz jest super!Śliczna kartka.
    Dziękuję za wspolną urodzinową zabawę na blogu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu. Zespół Scrapsonic

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna!!! W imieniu DT Sklepik Gosi dziękuje za udział w naszej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)